Известие

Collapse
No announcement yet.

какво по дяволите е това????

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    колеги извинявам се но ако е прее....ан вариатора не се знае в какво положение ще остане ако е в затворено няма да варви ако е отворено ще има варвене но и разхода ще е безбожно висок поправете ме ако греша има и 3-ти вариант в които хем няма да варви хем и ще харчи моя трака адски много но поне спира в ниските обороти затова не го и сменям но трябва да го сменя
    http://www.snimka.bg/album.php?album_id=219775
    ALFA ROMEO 145 1.6TS

    Comment


    • #32
      Отворен и затворен не пасват малко на принципа ама айде.. Ако блокира (досега не съм чувал за блокирал) в изместената фаза (разбирай над 3000рпм) на празен ход би трябвало да работи като драгстер поради голямото застъпване на всмукателни и изпускателни клапани в отворено състояние и на ниски обороти ще е тотален куц кон, но за сметка на това на високи ще си върви като с работещ вариатор.
      Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

      Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
      Fiat Brava JTD

      Comment


      • #33
        никъкъв шанс няма да е блокирал вариатора .............или работи или не работи средно положение няма
        sigpicAlfa 155 2.0 16v

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
          Според мен проблема е в зацепването на ремъка!!!Тоя вариатор какво прави ?! "завърта" в малки граници единия разпределителен вал (смукателния) и дотам!!Мисля си ,че когато са зацепвали ремъка са го сложили така ,все едно вариатора е вече заработил в смисъл единия вал ("смукателния") е зацепен вече на някакво предварение леко!!!Сега като се закачът клемите на саленоида и тои заработи превърта още вала към предварение и затова се получава така -неработеща добре кола...

          Нещо такова ми се върти в главата
          това е най правдоподобното предположение ....
          sigpicAlfa 155 2.0 16v

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
            това е най правдоподобното предположение ....
            Съветвам стопанина на колата да иде в сервиз само с идеята да проверят как е зацепен ремъка и нищо друго...
            Само да вметна ,че при 8 клапановите вариатора сработва и при всяко рязко подаване на газ... тествано е + това си имам светлинна индикация...
            Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 14:36.
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #36
              При 16 клапановите е същото
              след 2800 оборота ..........
              sigpicAlfa 155 2.0 16v

              Comment


              • #37
                Колата без вариатора си харчи нормално, 10 - 13 градско,с закачена букса не сам засичал,защото придръпва под 2000об.Ремъка ми го смениха в един гараж,сигурно не е зацепен с пети или там както казаха некои колеги....
                Alfa Romeo 145 1,4 TS ALFA FOREVER,GOLF NEVER

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Psycho87 Покажи съобщение
                  Колата без вариатора си харчи нормално, 10 - 13 градско,с закачена букса не сам засичал,защото придръпва под 2000об.Ремъка ми го смениха в един гараж,сигурно не е зацепен с пети или там както казаха некои колеги....
                  Ами оттука ти идва целия проблем. Трябва да ти я зацепят както трябва и ще спре да придърпва
                  Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
                  Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
                  Audi A4 1.9 TDI

                  Comment


                  • #39
                    Работата горе долу се изясни отиди и си вземи парите от онзи сервиз дето са те измамили възможно най подло ........ да презацепиш смени си и паразитната ролка както и водната помпа и си включи буксата на вариатора ...
                    sigpicAlfa 155 2.0 16v

                    Comment


                    • #40
                      Нееее ! Преди смяната на ремъка колата имаше сащия проблем !
                      Alfa Romeo 145 1,4 TS ALFA FOREVER,GOLF NEVER

                      Comment


                      • #41
                        Значи нее бил зацепен още от предишния път
                        Кога все пак забеляза проблема!?
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • #42
                          Предишния път са го сменяли в италия ... :П Колата е от една година в бг....мисля че не е от това проблема ...
                          Alfa Romeo 145 1,4 TS ALFA FOREVER,GOLF NEVER

                          Comment


                          • #43
                            недей да бъдеш толкова сигурен. нека ти зацепят правилно ремъка и да ти включат вариатора, ако не е от него поне ще си сигурен че няма да има близки срещи от трети вид на буталата с клапаните, а тия от бош са си за убиване.
                            точка

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Psycho87 Покажи съобщение
                              Предишния път са го сменяли в италия ... :П Колата е от една година в бг....мисля че не е от това проблема ...
                              Забрави да споменеш кога и как установи ,че вариатора неработи адекватно!!!
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment


                              • #45
                                хахаха забавна тема ,като идеш при следващия "маистор" мо кажи че тва вариатор е нещо подобно на хонда "VTEC(Variable Timing Electronic Control)" и тез жабарите да не видат нещо и са го сложили на алфа та ти ама нали е италианска каруца и само се троши пущината
                                Опел Кадет GSI
                                166 2,4 JTD
                                ако мислиш че е здрава дай та тествам

                                Comment

                                Working...
                                X